Гарантія та обслуговування мототехніки
Мото салон МотоЗавод, надає гарантію на кожну одиницю нової мото техніки з модельного ряду, котра представлена в салоні та в власному інтернет магазині. З питань гарантійного обслуговування у Вас є можливість звернутися безпосередньо в мото магазин котрий знаходиться у місті Львів по вулиці Городоцькій 174, або зателефонувавши за телефонами: (063) 315-999-3 (096) 950-666-3
Умови обміну та повернення мото товарів
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом чотирнадцяти днів з моменту придбання мототоварів та запчастин повернути товари, придбані в інтернет магазині «motozavod», за умови виконання всіх норм передбачених Законом України.
Умови обміну мото запчастин / повернення мото товарів належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін мото товару належної якості провадиться:
- Якщо мототовари не використовувалися;
- Якщо збережено їхній товарний вигляд;
- Споживчі властивості, упаковка, ярлики;
- Розрахунковий документ, отриманий споживачем разом з проданим товаром.
Роз'яснення:
Товарний вигляд мототоварів: Новий товар реалізується в заводській упаковці, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати елементи упаковки, ярлики захисну плівку не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на мототоварі.
У разі виявлення пошкодження коробки, упаковки, змін в вигляді, сліди використання запчастин, екіпіровки, та інших мото товарів - магазин може скористатися правом відмовити клієнту, в зв'язку з порушенням цього пункту.
Упаковка, ярлики і розрахункові документи: Даний пункт відноситься до товарного вигляду мототоварів. Якщо при поверненні Ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або викинули заводську упаковку - ситуація буде аналогічною.
Мото аксесуари - поверненню підлягають тільки в не розпакованому вигляді. Якщо є сліди розриву мотоаксесуара та спроби повторно упакувати - товар поверненню не підлягає. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його безпосередньо при отриманні в службі доставки. Повернення мототоварів без заводських дефектів оплачує покупець
Умови обміну / повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- Пропорційного зменшення ціни на товар;
- Безоплатного усунення недоліків товару в розумний та обговорений строк;
- Відшкодування витрат на усунення недоліків мототовару.
Вимоги покупця, передбачені вище вказаною статтею, не будуть задоволені, якщо недоліки товару виникли по вині покупця, внаслідок порушення правил користування товаром або його зберігання (кріп вини транспортною компанією). Споживач має право бути присутнім у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Всі витрати по поверненню, або обміну мото товарів - пов'язані з пересилкою та оплатою, за відсутності нашої вини - бере на себе покупець.